top of page

The Furry Friend TAG

Hi,

Vandaag doe ik de Furry friend Tag. Ik zag deze al vaker op Youtube en wilde deze graag een keer zelf doen! Ik hoop dat jullie dit leuk vinden! Veel lees plezier!

  • Wat zijn de namen van je huisdieren?

Ik heb één huisdier, het is een kater genaamd Pirli! (Hij zit tijdens dat ik dit typ op mijn schoot!) (Spreek je uit als Pierlie, maar ik zeg altijd peerlie.)

  • Wat voor soort dier is het en welk ras?

Het is een kater zoals ik al zei. (Mannelijke kat) Hij is een cyperse kat niet een speciaal ras.

  • Hoe lang heb je je huisdieren al?

Wij hebben Pirli al sinds 2008!

  • Hoe kom je aan je huisdieren?

Wij zijn heel origineel naar het Asiel gegaan. Maar er was maar één kitten die meteen op ons afkwam en dat was Pirli. We wisten het toen meteen en we hebben daar nooit spijt van gehad!

  • Hoe oud zijn je huisdieren?

Pirli is nu 7 jaar oud, maar hij word op 20 juli 8 jaar. Dus hij is bijna jarig!

  • Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?

Pirli is heel erg knuffelig. Hij houdt van iedereen. Wanneer er een gast binnenkomt gaat hij altijd meteen op die gene zijn schoot liggen. Dat vind iedereen altijd heel erg leuk! Ook is die heel erg gezellig 's nachts hij kan een hele nacht bij je liggen als die wilt. En dat gebeurt erg vaak!

  • Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?

Heel erg belangrijk. Ik kan echt niet zonder hem. Wanneer ik hem een dag niet zie ben ik altijd meteen ongerust. Hij heeft een keer 11 dagen vast gezeten, Ik was toen zo ongerust het was echt niet normaal. Hij is gewoon een familielid voor mij.

  • Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdieren?

De eerste dag natuurlijk. Ik wist nog dat ik door mijn vader uit school werd gehaald en dat hij Pirli net had opgehaald. Toen liep er een heel klein mini poesje door ons huis!

Een andere herinnering is toen was hij ook nog een kitten. Toen was hij aan het spelen met onze tenen (Mijn tenen en die van mijn broertje) En toen waren we zo bang dat we opeen gegeven moment huilend op de vensterbank zaten. Als ik daar nu aan terugdenk is dat gwn lach wekkend.

  • Welke koosnaampjes geef jij aan je huisdieren?

Ik heb een hele lijst:

- Peertje

- Pirls

-Schattepatatje

-Piertje

-peer

-poepie

En mijn vriendinnen noemen hem wel eens om mij te pesten Purli

Mocht je de tag willen overnemen voor je eigen blog of YouTube kanaal, dan staan hieronder de vragen nog even op een rijtje:

  • Wat zijn de namen van je huisdieren?

  • Wat voor soort dier is het en welk ras?

  • Hoe lang heb je je huisdieren al?

  • Hoe kom je aan je huisdieren?

  • Hoe oud zijn je huisdieren?

  • Wat is er zo grappig aan de persoonlijkheid van je huisdieren?

  • Hoe belangrijk is de band die je hebt met je huisdieren?

  • Wat zijn je favoriete herinneringen die je hebt gehad met je huisdieren?

Ik hoop dat jullie nu een iets meer over Pirli weten en dat jullie het leuk vonden!

Bye!


Uitgelichte berichten
Recente berichten
bottom of page